Várótermi Információs Rendszer 

A VIR rendszer egy különleges behívó program.

Minden behívórendszer képes arra, hogy a várakozó pácienseket sorbaállítsa, behívja őket a vizsgálóba, sőt némelyik képes még tájékoztató anyagokat is lejátszani.

 

A VIR sokkal több ennél.

Különleges, hiszen képes a pácienst beazonosítani, így azonnal jelzi, hogy kik várakoznak Önre vagy asszisztensére.

Különleges azért is, mert kezeli az előjegyzéseit, így az időpontok foglalásán túl a várakozó pácienseknek is jelzi, hogy előjegyzett beteg behívása történik, így ezen okból biztosan nem lesznek szóváltások a betegek között.

Ezen felül a váróban kihelyezett tv-n azonnali tájékoztatásban részesülhetnek betegei, így ha éppen egy rosszul lévő személynek várnak mentőt, akkor azt rögtön tudathatják a betegekkel, így nyugodtan várnak tovább.

 

Orvosi, Patikai rendszerekhez illesztve!

Patikai, magánorvosi, háziorvosi, kórházi rendszerekhez is csatolható a beteg-behívó rendszer. Gyorsabb, egyszerűbb betegirányítás, határidőnapló és rengeteg funkció mely könnyebbé teszi a rendelést.

A meglévő nyilvántartó rendszerrel párhuzamosan, a betegadatokat abból importálva működik a V.I.R.,  amely kezeli a  váróban lévő betegek behívását, előjegyzését, más rendelések felé történő továbbítását.

Használatával növelheti bevételeit, hiszen a rendszer reklámozási felületet is biztosít Önnek.

Tájékozódjon további részletekről a www.praxismedia.hu oldalon!

 

Téma: VIR - általános kérdések

Nincs hozzászólás.

Új hozzászólás hozzáadása

GYIK: VIR

Hogyan könnyít a munkán Háziorvosok esetében?

A rendszer kiépítése után minden betege kap egy laminált vonalkódos kártyát, mely segítségével a következő alkalommal már a rendelőbe telepített vonalkódolvasó készüléken keresztül jelzi Önnek és asszisztensének, hogy a váróban van. Így sem Önnek, sem asszisztensének nem kell 10 percenként kiszaladni a váróba, hogy érkezett-e új beteg.

Azonnal láthatják a Orvosi programban, hogy hányan vannak még a váróban és kik ők.

Hogyan könnyít a munkán Patikák, Magánorvosok, Szakorvosi rendelések esetében?

A rendszer kiépítése többféle éppen történhet: függhet a rendelő felépítésétől, az orvosok számától és a rendelés menetétől.

  • a rendszer kiépítésre kerülhet recepció közbeiktatásával:
  • a beteg megérkezik a kihelyezett recepciónál kap egy kártyát
  • a recepció továbbítja a beteget az aktuális rendelésre vagy az aktuális orvoshoz
  • nem csak az orvos a recepciós is felvehet beteget az adatbázisba, előjegyzés, kontroll vizsgálat stb. miatt
  • a rendszer kiépítésre kerülhet terminál közbeiktatásával:
  • a beteg megérkezik az érintőképernyős terminálon az adott orvoshoz kér egy sorszámot
  • az orvos a rendelőben látja hányan várakoznak, milyen időpontban érkeztek
  • tetszés szerinti sorrendben hívhatja be a betegeket

Hogyan tájékoztathatóak a betegek?

A váróban kihelyezett monitor két funkciót is ellát.

Egyrészt, a betegek információt kapnak a várakozók számáról, és a soron következő beteget is ezen keresztül lehet behívni, másrészt, a bal oldali részen lehetőség van információkat közölni a betegekkel (pl.: szabadság, szűrővizsgálatok, fontos információk, stb.)

Milyen a kiszolgálás?

A kiszolgálás teljeskörű!

Kollégáink a helyszínen üzembe helyezik a rendszert, melybe természetesen bele tartozik az eszközök falra történő felfúrása, beállítása ill. a felhasználói oktatás is.

 

Elérhetőség

MedMaxPro 1095 Budapest,
Ipar u. 2/b.
www.medmaxpro.hu
06 1 599 9740
06 70 339 3693
info@dericom.hu