Várótermi Információs Rendszer
A VIR rendszer egy különleges behívó program.
Minden behívórendszer képes arra, hogy a várakozó pácienseket sorbaállítsa, behívja őket a vizsgálóba, sőt némelyik képes még tájékoztató anyagokat is lejátszani.
A VIR sokkal több ennél.
Különleges, hiszen képes a pácienst beazonosítani, így azonnal jelzi, hogy kik várakoznak Önre vagy asszisztensére.
Különleges azért is, mert kezeli az előjegyzéseit, így az időpontok foglalásán túl a várakozó pácienseknek is jelzi, hogy előjegyzett beteg behívása történik, így ezen okból biztosan nem lesznek szóváltások a betegek között.
Ezen felül a váróban kihelyezett tv-n azonnali tájékoztatásban részesülhetnek betegei, így ha éppen egy rosszul lévő személynek várnak mentőt, akkor azt rögtön tudathatják a betegekkel, így nyugodtan várnak tovább.
Orvosi, Patikai rendszerekhez illesztve!
Patikai, magánorvosi, háziorvosi, kórházi rendszerekhez is csatolható a beteg-behívó rendszer. Gyorsabb, egyszerűbb betegirányítás, határidőnapló és rengeteg funkció mely könnyebbé teszi a rendelést.
A meglévő nyilvántartó rendszerrel párhuzamosan, a betegadatokat abból importálva működik a V.I.R., amely kezeli a váróban lévő betegek behívását, előjegyzését, más rendelések felé történő továbbítását.
Használatával növelheti bevételeit, hiszen a rendszer reklámozási felületet is biztosít Önnek.
Tájékozódjon további részletekről a www.praxismedia.hu oldalon!
Téma: VIR - általános kérdések
Nincs hozzászólás.
Új hozzászólás hozzáadása
GYIK: VIR
Hogyan könnyít a munkán Háziorvosok esetében?
A rendszer kiépítése után minden betege kap egy laminált vonalkódos kártyát, mely segítségével a következő alkalommal már a rendelőbe telepített vonalkódolvasó készüléken keresztül jelzi Önnek és asszisztensének, hogy a váróban van. Így sem Önnek, sem asszisztensének nem kell 10 percenként kiszaladni a váróba, hogy érkezett-e új beteg.
Azonnal láthatják a Orvosi programban, hogy hányan vannak még a váróban és kik ők.
Hogyan könnyít a munkán Patikák, Magánorvosok, Szakorvosi rendelések esetében?
A rendszer kiépítése többféle éppen történhet: függhet a rendelő felépítésétől, az orvosok számától és a rendelés menetétől.
- a rendszer kiépítésre kerülhet recepció közbeiktatásával:
- a beteg megérkezik a kihelyezett recepciónál kap egy kártyát
- a recepció továbbítja a beteget az aktuális rendelésre vagy az aktuális orvoshoz
- nem csak az orvos a recepciós is felvehet beteget az adatbázisba, előjegyzés, kontroll vizsgálat stb. miatt
- a rendszer kiépítésre kerülhet terminál közbeiktatásával:
- a beteg megérkezik az érintőképernyős terminálon az adott orvoshoz kér egy sorszámot
- az orvos a rendelőben látja hányan várakoznak, milyen időpontban érkeztek
- tetszés szerinti sorrendben hívhatja be a betegeket
Hogyan tájékoztathatóak a betegek?
A váróban kihelyezett monitor két funkciót is ellát.
Egyrészt, a betegek információt kapnak a várakozók számáról, és a soron következő beteget is ezen keresztül lehet behívni, másrészt, a bal oldali részen lehetőség van információkat közölni a betegekkel (pl.: szabadság, szűrővizsgálatok, fontos információk, stb.)
Milyen a kiszolgálás?
A kiszolgálás teljeskörű!
Kollégáink a helyszínen üzembe helyezik a rendszert, melybe természetesen bele tartozik az eszközök falra történő felfúrása, beállítása ill. a felhasználói oktatás is.